Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

S spletno stranjo (v nadaljevanju "stran", "trgovina" ali "trgovina-stran") upravlja podjetje Moja dvojčka, Mojca Kociper s.p., ki nastopa kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob registraciji v sistem trgovina-stran obiskovalec pridobi uporabniško ime - ki je enako naslovu njegove elektronske pošte - ter geslo. Registracija na strani ni pogoj za nakup izdelkov – na voljo je tudi hiter nakup brez prijave v sistem. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje strani trgovina-stran, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem oziroma obiskovalcem strani.

 

I.             Splošno


(1)          Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletni strani www.mojadvojcka.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje ter drugo relevantno področno zakonodajo.

(2)          S spletno trgovino upravlja podjetje Moja dvojčka, spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p., ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik oz. podjetje).

(3)          Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine, pravice uporabnika spletne trgovine (v nadaljevanju: tudi kupec spletne trgovine) ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem spletne trgovine. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini.

(4)          Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki je na voljo v spletni trgovini oz. lahko zanj kupec opravi spletni nakup na spletni strani www.mojadvojcka.si. 

(5)          Ti splošni pogoji prevladajo nad nasprotnimi pogodbeni pogoji kupca ali pogodbenimi pogoji druge osebe, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. Ti splošni pogoji veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe prodajalec opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji kupca ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh splošnih pogojev.

(6)          Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

(7)          Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Dostavo blaga, kupljenega preko spletne trgovine, zagotavlja ponudnik na teritoriju Republike Slovenije.

(8)          Splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu v spletni trgovini. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni v spletni trgovini v času nakupa (oddaje spletnega naročila). Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika posebej skleneta kupec in ponudnik. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja oz. z oddajo naročila kupec potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.

(9)          Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo naslednji pomen:
•             Uporabnik, ki opravlja nakup, je fizična ali pravna oseba, ki naroči izdelke prek spletne trgovine.
•             Kupec je oseba, ki opravlja nakup in naroči blago prek spletne trgovine.

(10)        Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato ponudnik predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.

(11)        Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, kupec pa si jih lahko prenese, shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne v spletni trgovini ponudnika.


II.            Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

(1)          Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
•             Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja).
•             Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefonska številka).
•             Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
•             Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
•             Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave, stroški dostave).
•             Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave).
•             Način plačila in dostave.
•             Časovno veljavnost ponudbe.
•             Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
•             Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


III.          Podatki ponudnika

•             Firma: Moja dvojčka, spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p.
•             Skrajšana firma: Moja dvojčka Mojca Kociper s.p.
•             Sedež: Mlakarjeva ulica 53, 1236 Trzin
•             Identifikacijska številka za DDV: 76121143, nismo davčni zavezanec
•             Matična številka: 3924505000
•             Vpisan v poslovni register Slovenije pod številko 319-02-02132-2011/2, zveza 0101-81-20110302-000948

 

IV.          Kontaktne informacije, pomoč uporabnikom

(1)          V kolikor ima kupec oziroma uporabnik spletne trgovine glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali pa zgolj potrebuje več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na ponudnika preko:
•             Elektronskega naslova: info@mojadvojcka.si
•             Telefonski številki: 040 535 104 in 040 432 693 (Pon. - sob.: 08.00 do 19.00)

 

V.           Cene in veljavnost ponudbe

(1)          Vse cene v spletni trgovini so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost ter so dokončne glede na dan naročila. Spletne cene veljajo za izdelke v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila. Ponudnik si pridržuje pravico do napak v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova. Če izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem kupca obvestila v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu povrnila morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

(2)          Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

(3)          Cene izdelkov (z vključenim DDV-jem) ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Stroški dostave in pošiljanja se obračunajo že med postopkom naročanja v spletni trgovini. Ti so navedeni tudi ob pregledu vsebine košarice in izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Slike v spletni trgovini so simbolične; dekorativni material ni vključen v ceno.

(4)          Redne cene so maloprodajne cene, priporočene s strani proizvajalca ali dobavitelja in so kot spletne cene dostopne vsem uporabnikom spletne trgovine. Akcijske cene so cene, ki veljajo za vse kupce v spletni trgovini v času akcije.

 

VI.          Postopek nakupa

(1)          Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama izdelkov ponujenih v spletni trgovini ponudnika. Vsi izdelki, navedeni na spletni trgovini, so na voljo do odprodaje zalog.

(2)          Obiskovalec spletne trgovine oz. kupec nakup v spletni trgovini opravi brez registracije.

(3)          Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:
•             Košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih kupec izbere možnost "Dodaj v košarico". Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kupec kadarkoli pregleda oziroma preveri s pritiskom na gumb »V košarico« ter v njej uredi izdelke (spremeni količine izdelkov in/ali jih odstrani iz seznama, izbere način dostave). Kupec lahko izbira med dostavo blaga do vrat oz. do vrat izbranega naslova ali pa blago osebno prevzame v izbrani poslovalnici ponudnika. Košarico lahko kupec dopolni z dodatnimi izdelki tako, da se vrne nazaj v trgovino, bodisi z gumbom "Nadaljuj z nakupovanjem" ali preko menijev v zgornji vrstici.
Naročilo / Podatki kupca: V obrazec za naročilo vpiše kupec svoje podatke in na tak način določi naslov za račun in dostavo, ali želi kupiti izdelke kot podjetje in poda morebitni komentar.
•             Naročilo / Način plačila: Kupec v tem koraku določi način plačila. Kupec lahko izbira med ponujeni načini plačila.
•             Pregled in potrditev: V tem koraku lahko kupec še enkrat preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko kupec s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec poda izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema. S klikom na gumb "Kupi zdaj" kupec zaključi postopek nakupa. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

(4)          Pred nakupom je kupec obveščen o naslednjem:
•             da je ponudnik Moja dvojčka, spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p.
•             podatkih o naročenih izdelkih (naziv izdelka, naročena količina posameznega izdelka),
•             ceni izdelkov, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami, morebitnemu strošku kupnine, če je izbrano plačilo po povzetju,
•             morebitnemu strošku dostave,
•             podrobnejši ureditvi plačila,
•             kontaktni podatki, kamor se lahko pošljejo ugovori, pripombe, zahtevki in izjave,

(5)          Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika. Ponudnik potrdi naročilo tako, da pošlje kupcu takoj po prejemu naročila potrdilo v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval nakupu.

(6)          Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjenim načinom dostave. 

(7)          Stroški dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini. Ob prevzemu pošiljke je potrebno podpisati morebitne spremne dokumente.

(8)          Slike v spletni trgovini so simbolične. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih izdelkov na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim izdelkom ne vplivajo na specifikacijo samega izdelka.

 

VII.         Načini plačila

(1)          V spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila:
•             Plačilo po predračunu.
•             PayPal (za izvedbo plačila bo kupec preusmerjen na stran PayPal).
•             Plačilo po povzetju - dostavljavcu je ob prevzemu v gotovini potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih izdelkov iz spletne trgovine kupec ni dolžan poravnati. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se kupec zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal kupnino z vključenimi stroški dostave.
 

VIII.       Izdaja računa

(1)          Ponudnik pošlje kupcu za naročene izdelke račun v pdf formatu na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec navedel v obrazcu za naročilo. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za kupljene izdelke ob njihovem prevzemu.

(2)          Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

                                                                                            

 

IX.           Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 3 do 10 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Izdelki bodo dostavljeni preko GLS in Pošte Slovenije in se zaračunavajo po naslednjem ceniku:

  • Strošek dostave pošiljke v Sloveniji v primeru skupne vrednosti naročila pod 49.99 € znaša 3,99 €
  • Strošek dostave pošiljke v Sloveniji v primeru skupne vrednosti naročila nad 50 € se ne zaračuna. (Poštnino plača trgovina-stran)

Pri prevzemu odkupne pošiljke preko Pošte Slovenije,  Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku. Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti v predvidenem času, vas bomo o tem obvestili, pri čimer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. V primeru dostave preko Pošte Slovenije kupnino poravnate na vaši lokalni poštni izpostavi, kjer tudi prevzamete naročeni izdelek.

 

X.        Vračilo blaga za spletne nakupe

a)            Pravica kupca do odstopa od pogodbe za spletna naročila

(1)          Kupec (v nadaljevanju tudi: potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

(2)          Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Moja dvojčka, spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p., Mlakarjeva ulica 53, 1236 Trzin, e-naslov: info@mojadvojcka.si, tel.: 040 535 104, 040 432  693, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe preko e-pošte ( info@mojavojcka.si). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi tudi Obrazec za odstop od pogodbe spletnega naročila.


(3)          Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (»ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik« oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: »ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«).

(4)          Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.


(5)          Podjetje Moja dvojčka, spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p. vam nato povrne celotno kupnino, vendar pa sami nosite stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila/poštnine). Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. (9. odst. 43.d člena ZVPot). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov

(6)          Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

(7)          Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelke lahko kupec vrne po pošti na naslov Moja dvojčka, spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p., Mlakarjeva ulica 53, 1236 Trzin. Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

(8)          Kupec mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

(9)          Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

(10)        Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

(11)        Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. 

(12)        Pri vsakem vračilu spletnega nakupa je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga za spletne nakupe in kopijo računa.

(13)       Pogodba je potrošniku na voljo na njegovo pisno zahtevo.

b)           Odgovornost za stvarne napake

(1)          Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

(2)          Prodajalec odgovarja za stvarne napake blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil.

(3)          Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(4)          Napaka na izdelku je stvarna:
•             če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
•             če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
•             če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
•             če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(5)          Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
•             odpravo napake ali
•             vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
•             zamenjavo blaga ali
•             vračilo plačanega zneska.

(6)          Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te ali z izpolnitvijo Obrazca za vračilo blaga spletnega nakupa ali predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

c)            Garancija

(1)          Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga. Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa.

(2)          Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu. Podrobna navodila naj kupec prebere na priloženem garancijskem listu. V primeru uveljavljanja garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga spletnega nakupa, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahtevana izbirna pravica glede rešitve reklamacije (npr. zamenjava izdelka) ter predloži kopija računa.

 

XI.         Nakup za pravne osebe

(1)          Postopek nakupa za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pravna oseba izbere opcijo "Želim plačati kot podjetje" in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja.

(2)          Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.


XII.       Varstvo osebnih podatkov

(1)          Ponudnik ceni zasebnost kupca, njegove osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom.

(2)          Z nakupom v spletni trgovini uporabnik dovoljuje, da ponudnik kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili evropske Uredbe na področju varstva osebnih podatkov (v nadaljevanju GDPR).

(3)          Upravljavec zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov spletne trgovine in vse ostale podatke, zbrane v postopku nakupa, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni.

(4)          Podatki o nakupih se zbirajo z namenom dostave naročenih izdelkov, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter izvedbe transakcije. Zbiranje osebnih podatkov je nujno za izvršitev pogodbe – nakupa prek spletne trgovine.

(5)          Uporabnik dovoljuje upravljavcu, da ta na njegov naslov elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedbi naročila ali o tem, da naročila ne bo mogla izvesti, ker izdelka ni na zalogi. Uporabnik prav tako dovoljuje upravljavcu, da uporabi telefonsko številko za obveščanje glede dostave s strani dostavne službe ali glede prevzetja s strani upravljavca.

(6)          Podatki se lahko nahajajo tudi pri vzdrževalcu spletne trgovine ali vzdrževalcu sistema in strojne opreme, ki v imenu upravljavca, kot pogodbeni obdelovalci, obdelujejo podatke o posamezniku in zunanja dostavna služba.

(7)          Uporabnik z vpisom svojih podatkov potrjuje, da je seznanjen s pravico do dostopa do podatkov, popravka ali izbrisa osebnih podatkov, omejitve obdelave, pravico do ugovora obdelavi ali pravice do prenosljivosti osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice s pisno zahtevo na elektronski naslov: info@mojadvojcka.si ali po pošti na Moja dvojčka, spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p.

(8)        Ponudnik, za zagotavljanje varovanja osebnih podatkov izvaja vse potrebne pravne, organizacijske in ustrezne logistično-tehnične postopke in ukrepe, bodisi sam na podlagi internih aktov, bodisi preko svojih pogodbenih partnerjev, tako, da se:
•             varujejo prostori, oprema in sistemsko programska oprema, vključno z vhodno-izhodnimi enotami;
•             varuje aplikativna programska oprema, s katero se obdelujejo osebni podatki;
•             preprečuje nepooblaščen dostop do osebnih podatkov pri njihovem prenosu, vključno s prenosom po telekomunikacijskih sredstvih in omrežjih;
•             zagotavlja učinkovit način blokiranja, uničenja, izbrisa ali anonimiziranja osebnih podatkov;
•             omogoča poznejše ugotavljanje, kdaj so bili posamezni osebni podatki uporabljeni in vneseni v zbirko podatkov in kdo je to storil, in sicer za obdobje za katero se posamezni podatki shranjujejo.

(9)        Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). 

(10)        Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

(11)        Ponudnik lahko hrani podatke o kupcu in nakupih še 5 let od posameznega nakupa, račune pa skladno z zakonodajo še 10 let.

(12)        Zbiranje podatkov posameznika je prostovoljno. Če potrošnik, ki opravlja nakup ne želi posredovati podatkov, ki so potrebni za izvedbo spletnega nakupa, le-tega ne more izvesti.

(13)        Vsa določila o varstvu osebnih podatkov se nanašajo zgolj na uporabo spletne trgovine.

 

XIII.     Odveza odgovornosti

(1)          Vsebino, objavljeno na spletni strani ponudnika, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

(2)          Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.

(3)          Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

(4)          Objavljene fotografije in video posnetki ipd. so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

(5)          Ponudnik ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh ponudnika ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

(6)          Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le če so podani pogoji za bistveno zmoto v skladu z določili OZ. Kot bistvena zmota se šteje zmota v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

(7)          Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

(8)          Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.

 

XIV.        Pritožbe in spori

(1)          Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže na telefonsko številko 040 535 104 ali 040 432 693 ali po elektronski pošti info@mojadvojcka.si. Kupec odda pritožbo po elektronski pošti info@mojadvojcka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

(2)          Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo sodišče s krajevno pristojnostjo po stalnem prebivališču potrošnika.


XV.         Izvensodno reševanje potrošniških sporov

(1)          Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

(2)          Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na tej povezavi.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


XVI.        Končne določbe

(1)          Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani Splošni pogoji poslovanja (mojadvojcka.si).

(2)          Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

(3)          Splošni pogoji stopijo v veljavo z 3.12.2020 in se uporabljajo do njihove spremembe.
 

XVII. Piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.
 

Zakaj so piškotki potrebni

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije eposlovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh. 
 

Katere podatke vsebuje spletno mesto?

Podjetje Ime piškotka Namen Čas piškotka
Podjetje d.o.o. PHPSESID Identifikacija uporabnikove seje Trajanje seje
Podjetje d.o.o. language Nastavitev jezika 30 dni
Podjetje d.o.o. EUR Nastavitev valute 30 dni
Podjetje d.o.o. CL_biofarmer Uporaba piškotkov 365 dni
ShareThis _stid, UID*,_uset Deli z drugimi Različno
Facebook Connect - Facebook  vtičnik -
Google Analytics _ut* Statistika ogledov spletne strani Različno

 

XVIII. e-Novice

Na prejemanje novic, ki jih pošiljamo po elektronski pošti, se je možno naročiti preko obrazca (svoj naslov vnesete v okence na levi strani portala) oziroma se na prejemanje novic prijavite z nakupom v trgovini trgovina-stran. V kolikor novic v prihodnje ne boste želeli prejemati, se lahko enostavno odjavite s povratnim e-mailom ali nam to sporočite na telefon.

 

XIX. Nalaganje vsebin na trgovina-stran

Registrirani uporabniki imajo možnost nalagati vsebine na stran trgovina-stran in sicer v kategorije Novice. Uporabniki smejo nalagati vsebine zgolj ob upoštevanju naslednjih navodil:

1.) Avtorstvo - Vse vsebine, ki se nalagajo na spletno stran trgovina-stran morajo biti last uporabnika.

2.) Plagiatorstvo - Vse vsebine morajo biti unikatne, nikoli prej objavljene na spletu in ne smejo vsebovati odlomkov člankov iz drugih spletnih strani.

3.) Točnost podatkov - Vse informacije, ki se nalagajo na trgovina-stran morajo biti točne in natančne, ter jih je možno preveriti.

4.) Legalnost - Na stran je dovoljeno nalaganje legalnih informacij. Postavljanje nepreverjenih trditev ni dovoljeno.

Trgovina-stran ne odgovarja za točnost podatkov v člankih, ki jih nalagajo uporabniki. Vse pripombe glede tovrstnih vsebin zbiramo na info@mojadvojcka.si. Sporne vsebine bomo v najkrajšem možnem času (najkasneje pa v roku 8 delovnih dni) pregledali in po potrebi popravili oziroma odstranili iz strani.

 

XX. Uporaba besedil, fotografij in video posnetkov iz strani trgovina-stran

Prepovedano je vsako kopiranje besedil ali delov besedil, prenašanje slik ali video posnetkov, brez pisne privolitve trgovina-stran.

 

XXI. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • označena bodo kot oglasna sporočila oziroma kot novice trgovina-stran,
  • pošiljatelj - trgovina-stran -  bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval in ga takoj odstranil iz seznama prejemnikov novic.

 

XXII. Hranjenje pogodbe

»Podjetje bo besedilo pogodbe shranilo in bo potrošniku dostopna skladno z določbo 2. alineje 2. odstavka 7. člena ZEPT.«

Ko oddate naročilo, boste prejeli e-sporočilo s potrdilo o naročilu. Potrdilo o naročilu vsebuje naslednje informacije:

  • Številka naročila
  • Naslov dostave
  • Način plačila
  • Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave
  • Podatki-kontakt spletne trgovine Moja dvojčka,spletna trgovina za dvojčke in enojčke, Mojca Kociper s.p.
  • Elektronski naslov narocila@mojadvojcka.si o dodatnih informacijah